piątek, 30 maja 2014

Leon vs. Diego ( Jorge vs. Diego )

Cześć !
Nie ma ostatnio zbyt dużo informacji więc zrobiłam vs. ( Diego kontra Leon ) ( Diego vs Jorge )
O co chodzi ? Post będzie o cechach Leona i Diego i Jorge, Diego. A wy w komentarzach napiszecie który Lepszy, ładniejszy.
1. Leon:
Zalety: muzykalny, romantyczny, zakochał się w Violettcie od pierwszego zobaczenia jej.
Wady: W drugim sezonie jest zazdrosny o Diego w końcu rozstaje się z Violettą i spotyka się z Larom,
nie lubi Diego i nie chce grać z nim w zespole.
 
♥♥♥♥♥♥♥
2. Diego                                                                                                                                 Zalety: Ładnie śpiewa, jest przystojny, Utalentowany, Pewny siebie                                                      Wady: Zbyt pewny siebie, knuje z Ludmiłą, Nie jest  zbyt miły,    
     ♥        ♥            ♥          ♥                  
                                 
KTÓREGO WOLICIE ??                         
                     



10 komentarzy:

  1. Ja wole Diego jest bardziej przystojny i męski <3 I ma to coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ani jednego nie jestem fanką jestem fanką Xbaniego ( Marco ) dziękuje, że dodajecie komętarze do postu

    OdpowiedzUsuń
  3. Leon . A wogóle Diego przystojny? Hahaha dobry żart. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. i niby z twoim blogiem chce pracować Disney? haha!

    OdpowiedzUsuń