piątek, 2 maja 2014

Simplemente Tini już dziś w Argentynie !!

Cześć !
Pewnie wiecie coś o Simplemente Tini na blogu był jeden post niespodzianki Maja i tam napisałam, że Argentyńska premiera Książki już dziś. Dla przypomnienia dodam co w książce jest zawarte:
                                         -Fakty
                                         -dzieciństwo tini
                                         - prywatne zdjęcia
                                       - I jeszcze dużo dużo wspomnień itp.
Wygląd książki
I druga strona książki
Jeśli chcecie abym wam tom ostatnią stronę ( okładkę ) przetłumaczyłam piszcie w komentarzu ja wam na niego odpowie tłumaczeniem. Nie wiadomo czy książka będzie w Polsce coś mi się zdaje, że nie.

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce ktoś tłumaczenie >???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Coś ci się zdaje że nie będzie?To ja ci powiem,jest 90% że będzie więc nie ściemniaj i wg masz mało wyświetleń bloga bo 46

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje zdanie. Myślisz, że ja nie wiem, że mam mało wyświetleń ale ja kocham tego bloga i choćbym miała 0 wyświetleń to bym nadal pisała posty. A co do wyświetleń to ty wiesz, że to idzie ile na dzień gdy odświeżyłam licznik było napisane 62 i w statystykach bloga mam 62 a jest 16:00 czyli jeszcze nie koniec dnia. Pochwal się swoim blogiem jak ci się mój nie podoba to go nie czytaj proste ? proste.

      Usuń
    2. Ale ja nie mam bloga ?

      Usuń
    3. to czemu hejtuesz mnie ten blog ma 3 tyg. odświerz licznik i się przekonaj ile było odwiedzin. Hejter w necie, a frajer w świecie

      Usuń
  4. ten blog jest do dupy spadaj z blogera debilko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejter w necie, a frajer w świecie i sama/sam spadaj z tond -.-

      Usuń
    2. Bo jak nie to co mi zrobisz

      Usuń
    3. Spadaj anonimowy hejterku blog ma 3 tygodnie więc ma prawo być nie zbyt dobry. To mój pierwszy blog.

      Usuń
    4. Idź pociąć się chlebem bo tylko usiłujesz bronić swojego bloga debilka z ciebie a blog to katastrofa i debilizm w jednym

      Usuń
    5. to prawda, że go bronie. No i co ?? weź już z tymi tekstami paa.. nie chcesz nie czytaj

      Usuń
    6. Jaka z cb idiotka

      Usuń
    7. Zakończ już to hejtownie

      Usuń